Framtid.

Jag har bestämt mig, jag förtjänar att bli en lyxfru.
Förstå att bara leva livet, inte jobba bara ta hand om sin familj, shoppa, fixa naglar&hår..
bara vara elegant hela tiden.. vilken tanke, man kan tänka hur länge som helst.
Drömmar går att uppfylla, många av mina är redan de ♥

Jag längtar så efter bebis, hon har gympapass i magen varje dag, spec på morgonen.
Det är så mysigt, går inte att beskriva.
Jag måste inhandla barnsaker också, jag och mamma planerar en shoppingresa!
Man får börja nu lite smått så det inte blir så mycket sen.
Ikväll ska jag jobba, och imorgon sen tar jag helg.. och på måndag 12 timmars pass minst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu