skäms..

jag vet, är skitdålig på detta.
skriver nästan aldrig längre, är väl tom i huvudet kanske.

Men nu tänker jag berätta att vi ska på ultraljud imorgon förmiddag.
Det ska bli spännande att få se den lille igen, kanske se kön också?
Denna gång är jag faktiskt lite nervös, men också jätte glad!
Kan ju faktiskt börja handla och planera lite saker till bebben,
har inte köpt en ändå grej än, bara vagn ifs. Min sambo kommer döda mig :p

Ikväll ska det bakas chokladbollar, kanske skickar med några till älskling som ska
jobba natt sen, och kommer hem imorgon bitti. Han måste ha lite energi ;)
Han jobbar så hårt min man, så stolt över honom!


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu