Skärtorsdagen

ÄNTLIGEN en ledig dag denna vecka, sen kör ja hela påsken igen.
Så idag passar jag på att städa, tvätta, träffa mamma och ha påskmiddag med familjen.
Underbart väder så blir en lång tur med Wilja sen.
Jo vi ska ha knytis hemma hos min äldsta bror i Glanshammar ikväll, blir massa mat&prat.
Synd att min Johannes inte kan, han jobbar för fullt! Men ja kan äta åt han med ;)
Andra tvättmaskinen i nu, så ja passar på att sitta här eftersom ja aldrig gört längre tyvärr.

Jag kan ju stolt berätta att jag är i v.18 nu och ska snart på mitt tredje ultraljud, vi hoppas på
att få reda på könet också, jag hoppas ingenting bara att pyret mår bra där inne, man kan känna det ibland!
Just nu är det underbart att vara gravid, jag mår jätte bra och börjar få till matkänningarna igen.
Men jag är inte sugen på nått spec, snarare tvärtom.. ja kan inte äta;

*Kyckling
*Coca cola (bara ibland)
*Purjolök
*Chips
finns säkert mer men kommer inte på nu

Vi ska ju snart flytta också, senast den sista juni är vi härifrån från vår fina lägenhet i city.
Men bostadsrätten kommer bli minst lika fin när den är klar =)
Blir en skön miljö för oss och barnet och hunden, mer natur och frisk luft.

Bild v.18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu