18.16

Det börjar bli kväll och soffan intagen.
Johannes är på bedminton, han kommer förhoppningsvis hem med kinamat senare, skulle sitta fint.
Idag har vi vart på BVC med lillan, hon hade ökat jätte bra i vikt och blivit lite längre. Så nu väger hon 3125 g och är 49 cm kort. Vi är så stolta över henne, hon äter på jätte bra och sover jätte bra. Det värmer gott i hjärtat. Nästa BVC träff är redan nästa vecka och sen efter det är det läkarbesök.
Imorgon ska jag och Hedda ta en tripp till stan för första gången.
Själv har jag inte gått på stan sen jag flyttade därifrån :/
saknar faktiskt lite, men jag har ju marieberg galleria här ju förstås :)
Min mamma har opererats idag, hoppas allt gick bra och att hon får komma hem ikväll.
Jäklar bihålor, dom kan ställa till dom..

Jag håller på att sätta ihop en tatuering, lillan måste ju också sättas på plats ;)
men får ju vänta lite med det, ammar ju..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu