värsta natten..

började med ryggont på jobbet, blev värre framåt natten kunde varken stå eller ligga eller gå. kan inte beskriva hur det kändes med man kände sig meningslös. högg till i höger sida hela natten, men imorse kunde jag sova någon timme iallafall, hade inte kunnat jobba idag. jag måste verkligen sätta min och bebis hälsa i första taget. jag som mått så bra hittills, inga smärtor alls, men det var väl min tur nu.
hoppas det avtar innan förlossningen!
ringde till förlossningen och fick förklara, hon trodde det var förvärkar, men man vet ju inte helt säkert eftersom det höll i hela tiden nästan, hmm ett musterium, men ja skulle ringa igen om det hände igen.
har fått i min en macka och varm choklad iallafall, blir nog ett varmt bad sen, as skönt för ryggen.
får se hur denna dag slutar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu