<3

Hej allihopp!
Dagen började 07.30 då jag tog bilen till jobbet,
trött men ändå glad för denna mysdag.
Jag har delat ut en himla massa fina rosor på jobbet idag, det är så kul
att se alla underbara kunder så glada och tacksamma.
Jag fick själv en vit ros med mig hem!
Pappa kom och lämnade Wilja, sen åkte vi hem till längenheten.
Min sambo är i småland på jobb så han är inte hemma förens inatt,
så jag ska tillbringa denna fantastiska kväll själv med djuren och godispåsen..
Något bra på tvn ikväll?

Många har frågat om jag kan lägga upp lite fler bilder och
skriva och visa lite mer om min graviditet. Klart jag ska göra det!
vänta ni bara..

Jag vill ge en ros till alla mina kära vänner idag, men ni får en PUSS istället ♥
En extra ros till min underbara vän Jennifer Qvist som alltid ställer upp, i alla väder.
Ha en fortsatt trevlig dag alla, så hör jag av mig.


Kommentarer
Postat av: Nenne

Aww, Älskar dig också! Till tusen snuttan! <3

2012-02-14 @ 18:55:40
URL: http://mammanenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu