Att vara;

Lång dag på jobbet, 11-20.
Jag satt i kassan idag, det är lite kämpigt ibland, visst magen är inte så stor än men
det finns andra bekymmer;

jag håller andan när jag skannar;
- färdig grillad kyckling/kött
- purjolök
te.x.

jag mår illa av lukten, usch, hårt att vara gravid ibland haha.
men det går nog över snart.
man sniffar ju lite extra på det nybakade brödet istället ;)
annars är inte jobbet något problem!

Imorgon är det alla <3 dag och jag jobbar till 15.00 och sambon till kväll.
Undrar vad man ska hitta på för något myspys.
Annars så tycker jag att själva dagen är lite överskattad, jag ser så här på det
att vi alltså jag och min sambo har alla <3 dag alla dagar på året.
Vi tar lite extra hand om varann varje dag och sprider kärlek till max hela tiden.
Varje dag är en spännande dag och man vet aldrig vilken överraskning som dyker upp.
PUSS PÅ DIG JOHANNES - mitt hjärta.

imorgon ska jag iallafall krama om magen lite extra hårt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu