En underbar dag!

Inatt fick jag åka och hämta hem älskling 04.30 som hade jobbat i växjö.
Så vi sov till kl 13.00, då ringde min bror och sa att jag hade blivit faster imorse!
Dom fick äntligen se sin lilla tös Millie, ÅH jag är så glad för deras skull.
Nu vill jag se våran bebis!! men får vänta tills sommaren :/ ääsch det går bra att vänta
på det bästa man någonsin kan få <3

Min mormor är dålig igen, ska gå till sjukhuset sen kolla till henne.
Hoppas jag får träffa bebis snart också!

Jag och älskling hann med städning i lägenheten innan han åkte på möte.
Nu återstår bara duscha hund och ställa upp vagnen på vinden :)
Skriver mer sen..

JUSTE! Grattis till min underbara Hannan som fyller 22 år idag,
stort grattis gumman, på min fasterdag o allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu