Fettisdagen

Jag har precis ätit pizzamackor och druckit Oboý till familjen annorlunda.
Har tvättat hela dagen, men när jag märker att Saga (katten) suttit utanför
badrumsdörren i 20 min så blir jag nyfiken och går och öppnar..
där inne ser jag min tvättmaskin flyter runt i badrummet, slangen ligger lös på golvet
och jag drar upp byxorna. Tur att älskling köpt en golvskrapa så det var bara att ta bort alla saker 
och börja städa. Men sen blev det bra igen, måste bara köpa en klänna till slangen så den inte
rymmer igen hehe..

Min underbara man är påväg till Kalmar på jobb, han kommer inte förens inatt.
Jag jobbar till halv tio sen måste jag ut till mamma o pappa och hämta Wilja
som sovit där över natten pga att vi jobbat så.
Men hon älskar ju att slippa mitt i stan och springa ute på landet.¨

Jag färgade håret på älskling igårkväll, ktm frillan kallar jag den ;)
har en bild men den kommer ikväll istället.
Nu måste ja fixa lite innan jobbet kallar. PUSSOKRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu