Förlovningsdag

22.28
Jag har precis blivit bjuden på en jättegod middag här hemma av sambon min, han hade lagat rullad lövbiff som var stoppad med svamp och tomat, en god sås och pressad potatis fick jag till. Efterrätten bestod av kladdkaka med grädde och jordgubbar, så himmelskt gott! Älskar min lilla kock här hemma.
Vi firar nämligen 1 år förlovningsdag idag ♥
Han kom hem med en jätte stor och fin Orkidé tidigare idag också, bästa!
Jag tackar för en mysig 1 årsdag, nu ska jag gå ut med Wilja.


Kommentarer
Postat av: william

Grattis :)<3 sötnosar ;)

2012-02-12 @ 22:47:34
Postat av: Victoria

Grattis! :) härligt att bli bjuden på mat :)

2012-02-12 @ 23:26:03
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu