Snö?

Kära Örebroare, kolla ut så får ni se..
var är solen och var är paraplydrinkarna?

Helgen har stavats;
Jobb - lönehelg säger sig självt.
Dop - Lilla charlie döptes, jag missade cermonin med var med en stund senare,
mycket trevligt.
Harrys - Middag med jobbet och annat kul. God mat och trevlig stämning PUSS påer!
Efter Harrys åkte jag till ghammar där min vänfamilj var samlade ♥

Idag är måndag och början på ny vecka, alltså v 12 om inte mer för min graviditet.
På torsdag den 1 mars är det KUB, då blire 1000 bilder på det lilla livet.
Nu har man börjat fått lite mage så lite bilder uppe på bloggen snart då ◊
Snart ska jag väg och jobba lite, jag och älskling var på saigon förut och åt lunch,
denna gång blev det friterad kyckling m. jordnötssås.
Mamma o pappa tittade förbi en sväng också.

Vi håller på att kika på ett nytt boende, ska på visning den 5 mars.
hoppas inte budgivningen stiger uta bara f*n..
Så fin, vill nog flytta konstigt nog. Vi som bor perfekt mitt i stan?


Saknar min Izidor

Kommentarer
Postat av: Nenne

Saknar dig min tjej <3

2012-02-27 @ 15:11:42
Postat av: Anonym

HÄRLIGT, VART SKA NI PÅ VISNING? :)

2012-02-27 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu