Soliga dag!

Vaknade upp imorse av solen! är det inte fantastiskt.
Jag har varit på stan med min mamma, shoppade lite och åt lunch, mys.
Imorgon ska jag på middag så måste ju ha en fin outfit till de såklart, tack mamma♥*
Jag ska snart åka till jobbet, sen ledig i helgen!
Måste få träffa min brorsdotter snart också, så himla söt och luktar säkert bebisgott :)

Badade min hund här om dagen haha kolla sötan
.. men nu är hon vit och fluffig efter att fönen gått i varv.

Man vill bara vara ute i solen en sån här dag, inte sitta på jobbet..
men hoppas helgen blir lika fin för då ska jag bannimej sätta mig på
en stol på balkongen med mitt (alkoholfira) vin och skämma bort mig själv.
VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu