2 veckor sen..

Bloggtorka över!
Jag har inte haft tillgång till internet bla under några veckor, har precis flyttat.
Men jag har inte gett upp om du trodde de, nu har jag semester så nu pallar jag! :))
Jag kommer bla skriva om flytt och graviditeten semestern osv, hoppas ni vill följa mig.
Skriv gärna om ni undrar något eller har frågor för det är alltid kul!

Min man är och fiskar med nya grannen och jag sitter här med mitt goda jordgubbsvatten med massa is,
gick en promenad med hunden, det är sånt fint område här, trivs jätte bra redan.
Är dålig med kameran men ska skärpa mig.
Har lite foton på renoveringen av nya lyan också som ja kommer att lägga upp inom kort!
Jag och bebis i magen mår finemang, blev lite mycket nu med flytten men nu finns det tid att chilla.
.. jag återkommer imorgon puss&kram


fint lapptäcke till bla vagn, spjälsäng och bil


underbar napphållare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu