Grattis Sverige

6/6 - sveriges nationaldag ska firas med buller och braaak.. ne lite häng i tvättsugan och grill ikväll
med familjen funkar också jätte bra! Hoppas på bättre väder bara :)
Imorgon är det iallafall marknadsafton här i Örebro city, alltid lika mysigt att gå omkring och kika.
Studenten på fredag också, ska väl till min gamla gymnasieskola och hejja på folket sen jobba kväll.
Att bo mitt i stan när sånt här händer är faktiskt lite kul, bara att öppna balkongdörren så hör man allt mys.
.. haha men fulla studenter sisodär 05.00 på morgonen är inte så kul, men man vet ju själv hur det var ;)
GRATTIS till alla studenter nu börjar allvaret! - sök jobb. VÄNTA INTE

Min mamma kommer snart, då ska jag passa på att rensa lite i skåpet och i skafferiet,
lite roligare med sällskap än tvn.. johannes jobbar ju hela dagarna :/
Igår fick jag iallafall massa rosor och en JÄTTE ballong av honom ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu