På riktigt

Nu börjar det kännas.. att man ska bli förälder. Tänker mer o mer på vad jag gör och vad jag utsätter mig för, jag känner att jag måste vara försiktigare med allting så jag inte stör lillan i magen.
Stress, aa jag är en stressmänniska men jag tänker om så att det inte händer på jobbet och hemma också för den delen. Jag vill att bebis och jag ska må bra och vara sunda på ett bra sätt.
Nu när vi flyttar så är jag tacksam för all hjälp man kan få, så inte johannes får bära allt själv ;p
Man vet ju hur det är eftersom man hjälpa alla sorters människor, det är tufft!
Jag får väl stå för fikat och kaffet ;) .. och peka lite. Såklart tar jag det jag kan! Jag är inte den som är den.

Jag var nyss nere på staden och köpte ett par byxor till lillan som hon ska ha som första plagg,
dom är vita, så jag ska bara leta på nån söt liten body och köpa en mössa också :)
Jag och mamma var och shoppade på eftermiddagen också massa fint!
Sen har jag röjt här hemma.. inte mycket kvar nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu