Studentdag här i Öre!

Nyss varit på morgonpromenix med Wilja, sen tagit undan disk i köket.
Måste bara säga att jag älskar den som uppfann diskmaskinen, stort tack!
Idag är det studenten här i stan, grattis till alla er, jag ska bege mig till min gamla skola
och hejja ut alla glada (: sen blir jobb ikväll till stängning och sen utgång.

Fått en till fråga ifrån anonym;
Vart är det ni ska flytta? Hur stort? Hyra eller köpa? :)

Vi ska flytta ifrån våran fin fina hyreslägenhet i stan till Marieberg till en bostadsrätt.
Radhus kan man säga, med fin uteplats, så underbart att slippa balkongen ;)
Det är en stor tvåa som vi ska göra iordning på, nya tapeter överallt, kök&badrum :)
Vi sattsar på att bo där i några år tills lillan blir större och behöver eget rum.
Det kommer bli så underbart, är så trött på city! Nu blir det mer natur för hunden också.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu