Svar;

Celia har lite frågor som jag självklart svarar på!

1. Hur många gånger har du färgat håret?
2. Hur har du lärt dig göra så där men ögonbrynen?
3.Hur känner du inför att bli mamma?
4. Hur länge spelade du innebandy ? och varför slutade du?
5. kan du hjälpa mig att skaffa en ny blogg?


* Jag har färgat håret massor av ggr, har väl haft dom flesta färgerna tror ja,
första gången var jag väl 10 år?
Men nu är jag mörk brun och vill bli blond igen, blir tufft att få tillbaka men bara det blir gjort!
* Jag vet inte hur du menar med mina ögonbryn men skulle tippa på hur jag målar dom?
Jag använder en pensel ifrån Face Sthlm (platt), och sen ett mörkbrun (fast) ögonbrynsfärg.
Ibland penna också. Måste ju plocka dom förstås imellan åt.
*Både jag och Johannes är mycket glada och ser verkligen fram emot föräldrarlivet!
* Jag spelade innebandy i ca 2 år bara, sen blev mitt knä sämre och sämre tillslut slutade jag med både innebandyn och fotbollen, jag saknar det jätte mycket!
Men får nöja mig med att gå på matcher istället.
* Jag kan absolut hjälpa till med en ny blogg :)

Hoppas du är nöjd med svaren.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu