Svar;

Två frågor om min graviditet;

Namnförslag?
Hur är det att vara gravid?

Jo namn har vi väl flundrat på lite granna, inget jag delar med mig av eller diskuterar för
jag känner att jag inte vill påverkas av andra. Typ ex (Pelle); nää det kan ni inte ha! eller nej det var fult..
Inte kul att höra kommentarer om man nu lyckas kommit på namn som man själv gillar.
Det namn vi kommer att ha visar sig efter förlossningen :) 

Att vara gravid är en spännande upplevelse, nu när det börjar hända mer saker än i början.
I början kan det vara tufft för många, jag har väl haft en rätt så okej första tid. Mådde lite illa i några veckor 
men det avtog ganska snabbt, gick ner två kg under den perioden men det jämnade ut sig senare när man
börjat äta normalt igen och fått tillbaka smak för saker och ting.
Jag har kunnat jobba normalt än så länge, att vara aktiv i huvudtaget känner jag inget hot till.
Magen växer till sig nu, jag rörelserna i magen går inte att förklara, det är underbart att få känna bara.
Hon har det nog jätte bra och fint där inne ♥

fråga gärna mera saker, inte bara om bebis kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu