Tapeter och glass!

Igår slutade jag 15.00 och då drog jag och älskling iväg på tapetjakt!
Vi hittade jätte fina tapeter till sovrum och kök+hall, nu äre bara vardagsrummet kvar med fondvägg.
På vägen hem kika vi in på marieberg galleria och köpte en glassmaskin som vi testat idag.
Supergott! Vi gjorde vanilj med krossad mariannechoklad i, nu vilar den i frysen SES IKVÄLL!
Jag ska snart ut med hunden, det haglar som sjutton nu så vi väntar lite.. sen ska jag jobba.

Vi är ute efter HEMNES sängbord i svart/brun, känner ni någon eller har nått tips hör av er! (ikea)
.. och trädgårdsmöbler är också intressant och en o annan grill ;)

Lite smakprov på tapeter vi köpt;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu