Tiden

När det är mycket att göra hinner man inte alltid med att sitta här, men just nu finns det tid.
Jag och min älskade J har ätit god lunch på Gustavsviks restaurang -buffé.
Sen var han tvungen att åka vidare på jobb denna gång sthlm.
Jag börjar jobba 16.00 och hoppas på att det blir lugnare ikväll än va det var igår, kaos.
Att jobba i hög takt och stress med mycket sitta still och bara vara i kassan börjar bli tufft.
Men jag får hålla ut ettag till innan Lillan kommer :)
Jag var hos barnmorskan igår och allt såg jätte bra ut, behöver inte äta järn eller nått annat.
Vi lyssnade också på hennes hjärtljud och mätte magen, det var underbart att få höra för första gången.
Ska tillbaka om ca 4 veckor sen blir det tätare och tätare träffar.

Den 1 juli ska våran lägenhet vara tom och öppen för nya hyresgäster, kommer såklart sakna.
Eftersom den ligger mitt i centrum var det ju nära till shopping, jobbet och annat.
Nu kommer vi flytta till Marieberg men att vi får naturen istället till hunden o barnet :)
Vi kommer nog börja fixa iordning vår nya bostadsrätt om ca 2 veckor typ! spännande.

Jag och mamma var på Gekås - Ullared i lördags.
Vi tog bussresa dit, skönt att det inte var så överdrivet mycket folk den dagen, man var rädd för de.
Jag hittade jätte mycket bebisprylar och annat, så jag är jätte nöjd.
Mina favoskor (gladiator sandaler) fick jag också tag på! Wilja min hund bet sönder dom förra..

Nu ska jag fortsätta med tvätten, pusshej!


Nuvarande lägenhet


En del av vårat nuvarande vardagsrum


Lite av Ullareds turen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu