Febertjejen

Ligger i sängen fortfarande klockan är nu 14.51.
Jag skulle följt med till Uffes crossbana med mina människor idag men ja orkar knappt lyfta ett finger.
Tvn rullar med det är bara strunt på dumburken!
Jag vill ut i solen och äta glass, det får vänta.
Skulle också gått på middag ikväll, det hade jag verkligen sett framimot :/ OOOOOHHH :@

Igår mådde jag ganska bra men nöto som ja är går jag ju ut och gör saker, åker på saker.
Det gjorde mig inte bättre, skulle ha stannat i sängen.
Men det var skoj <3


Izidor är också sjuk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu