Städmani

Nu äre gjort iallafall..
Balkongen är rensad av julbelysningen (som varit släkt i flera månader), och granriset borta.
Badrummet är städat och lägenheten dammsugen, nu äre bara att vika tvätt och ta
tag i min nytt nya smink inköp som ska ner i en praktisk väska, som ska hängas.

Har varit och ätit lunch med mina herrar från nollnitton på gviks restaurang buffé,
så nu behöver ja inte äta på flera timmar.. säger ja som sitter med en godis i munnen.
Jag är rastlös och vet inte vad jag ska göra, johannes ska iväg och träna sen.
Magen växer och blir större, men det är fortfarande på gränsen till
- är hon gravid eller lönnfet? ja vågar inte fråga, hon kanske bara gillar mat?

Om några veckor får vi reda på könet, så spännande. Då kan man äntligen ta
tag i namnet, just nu ståre still. OOOCCCHH framförallt börja shoppa!
Juste jag ska ta tag i min garderob, kommer nog lägga ut en hel del här på bloggen
om det finns något köpintresse kanske, kommer vara mycket blandat. Återkommer!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu