Gravidstatus v.24

På lördag går jag in i v.25 och känns som att det är en evighet kvar till BF.
Men jag längtar till att få lite semester och jobba lite till innan det smäller.
Det har väl inte hänt så fruktansvärt mycket sen statusen sist..

*Kan fortfarande inte äta kyckling vilket är tragiskt
*Gått upp 3kg
*Magen har vuxit sig större såklart
*Känner mer rörelser och sparkar
*Lite namnförslag
*Halsbränna till max på kvällarna
*Älskar att dricka min kopp te
*Ont i svanken imellanåt
*Går upp minst 1-2 ggr per natt för att toa sig och dricka något
*Frukt i massor spec nektariner och vattenmelon
*Åksjuk oftast

Tänkte försöka köpa en graviditetsbok för mig som man kan skriva om vad som händer
och klistra in lite bilder och sånna saker, ska till ullared på lördag då ska jag spana efter det!

v24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu